Lekker gegeten

10 augustus 2012 - Batu, Indonesië

Vanavond lekker gegeten en genoten van de live muziek bij restaurant Batavia in Malang. Nee niet echt bijzonder schokkend nieuws.

Heel rustig hier wat betreft toeristen. Zou de recessie in Europa nu ook voelbaar zijn in Azie ? Trouwens ook weinig Aziatische bezoekers, ik weet het niet maar nog steeds komen 9 van de 10 toeristen uit NL.

Wij hebben wat foto's van onze trip naar de Merapi vulkaan geplaatst. Deze tour was erg mooi wat betreft de natuur en de zonsopgang maar tevens ook zeer triest en luguber. Veel overblijfselen van getroffen dorpen na de Merapi uitbarsting van 2010 zijn nog zichtbaar.

1. Karen:
    11 augustus 2012
    Ha vakantiegangers,
    Ik geniet wel van jullie verhalen hoor! Mooie foto's ook.
    Je misstaat absoluut niet tussen de theeplukkers Wil!
    Veel plezier weer!
    groetjes, Karen
  2. De WiRoNi's:
    26 augustus 2012
    He Karen, ik heb je berichtje helemaal niet gezien. Overal hadden we internet, maar op Lombok helaas (meestal) niet. We zijn inmiddels thuis na 32 uur onderweg te zijn geweest (3 vluchten met tussenstop in Singapore). Alles liep op rolletjes. Nu midden in de nacht natuurlijk klaarwakker. We zullen dit avontuur niet snel vergeten. Aan de ene kant de drukte van de brommertjes (met echt van alllllles erop), de vuilnisbelten (Lombok), de etenslucht overal, en aan de andere kant de schoonheid van het landschap, de eilandjes, de ongelofelijk vriendelijke, gastvrije bevolking en de heerlijke temperatuur. Ben benieuwd hoe het met jou is. Tot gauw!